logo

スポンサーサイト

2008.06.15 Sunday

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | -

Kenduri kahwin

2008.02.11 Monday

Sejak balik Malaysia ni dah dua kali Adik dan Along gi kenduri kahwin. Kali pertama hari raya korban yg ke 2 kat rumah toksu. Kali ke dua pula kenduri kahwin kawan papa.

Masa kenduri kat rumah toksu tu, Along makan banyak sebab ada geng. Tapi Aina masa ni takleh lagi terima masakan Malaysia. Sedikit pun makanan tak dimasuk ke dalam mulutnya.

kahwin
menantu toksu


Kali kedua ni pula, Along buat hal kat tempat kenduri. Nasib baik tak melarat..
Nampak kuah kari tumpah atas meja.. dia dah tak selesa..terus tak nak makan.. mulalah buat hal.. cerewet sungguh anak mama sorang ni.. Kalau macam ni susah nak bawa gi kenduri.

kahwin
kawan papa

スポンサーサイト

2008.06.15 Sunday

| - | -

Komen


Tulis Komen